مقالات کمیک

بزرگترین شکست های فیلم های ابرقهرمانی در گیشه در ده سال گذشته

R.I.P.D.
 فیلم R.I.P.D اغلب فراموش می شود. البته این مسئله بعد مثبتی هم دارد. این فیلم که دومین حضور رایان رینولدز در ژانر ابرقهرمانی قلمداد می شود در اصل مردان سیاهپوش روح ها به حساب می آید. طرفداران این فیلم ها توقع داشتند که ادامه ای مهیج بر فیلم موفق دهه ۱۹۹۰ را ببینند ولی در اصل اینطور نشد و این فیلم در گیشه شکست خورد.
این فیلم با بودجه ۱۳۰ تا ۱۵۴ میلیون دلاری ساخته شد ولی تنها ۷۸.۳ میلیون دلار را به ثبت رساند. بودجه ساخت این فیلم برابر با بودجه تهیه فیلم چهار شگفت انگیز بود ولی به اندازه نیمی از آن فیلم فروش کرد.
DARK PHOENIX
 البته نمایش این فیلم در سینماها هنوز به اتمام نرسیده است، ولی فیلم ققنوس سیاه را می توان به عنوان یکی از شکست های بزرگ برای سری فیلم های مردان ایکس مطرح کرد.
علیرغم تلاش های بسیاری که برای تبیین دلایل شکست این فیلم انجام شده است هنوز دلیل اصلی این شکست مشخص نشده است. تشابه این فیلم به ایکس من: آخرین مقاومت و ایکس من: اپاکلیپس و همینطور غیبت هیو جکمن در نقش ولورین را از جمله دلایل شکست این فیلم برشمرده اند.
هزینه تولید این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است و توانست ۲۵۲.۳ فروش داشته باشد. این بدان معنی است که ققنوس سیاه چیزی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار ضرر را به سازندگانش تحمیل کرده است. تا به حال فروش این فیلم بزرگترین بمب امسال بوده است.
برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6 7برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا