مقالات کمیک

بزرگترین شکست های فیلم های ابرقهرمانی در گیشه در ده سال گذشته

TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: OUT OF THE SHADOWS
   فیلم لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: بیرون از سایه ها یکی دیگر از شکست های فیلم های ابرقهرمانی است  که پس ازموفقیت اولین فیلم از این سری رقم خورد. با وجود نقدهای مثبت منتقدان این فیلم نتوانست هزینه های ساخت و بازاریابی خود را بدست آورد. و این در حالی بود که در فیلم از حضور استیفن امل در نقش کیسی جونز هم بهره برده شده بود.
این فیلم با بودجه ای بالغ بر ۱۳۵ میلیون دلار ساخته شد و در نهایت فروش ۲۴۵.۶ میلیون دلاری را به ثبت رساند. گفته می شود که این فیلم ضرر ۷۵ میلون دلاری را به سازندگان تحمیل کرده است.
GREEN LANTERN
فیلم گرین لنترن به قدری ضعیف بود که تقریباً باعث نابودی تلاش های اولیه وارنر برادرز برای ایجاد “جهان دی سی” شد. وارنر برادرز حتی تا زمان ساخت گروه عدالت نامی از این فیلم نبرد. با وجود بهره گیری از بازی رایان رینولدز این فیلم هم از دید منتقدان و هم از نظر گیشه یکی از بزرگترین شکست های دهه اخیر ژانر ابرقهرمانی لقب گرفت.
هزینه ساخت فیلم گرن لنترن ۲۰۰ میلیون دلار بود ولی فروشی ۲۱۹.۹ میلیون دلاری را به ثبت رساند. به دلیل صرفه جویی در زمینه بازاریابی زیان استودیو وارنربرادز بین ۷۵ تا ۹۰ میلیون دلار گزارش شد. این شکست باعث شد گرین لنترن نتواند به عنوان یکی از قهرمانان مطرح دی سی تبدیل شود.
برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6 7برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا