مقالات کمیک

بزرگترین شکست های فیلم های ابرقهرمانی در گیشه در ده سال گذشته

POWER RANGERS
علیرغم سریال تلویزیونی که بیش از یک دهه به طول انجامیده بود و چند نسل از طرفداران، این فیلم در بدو معرفی به سالن های نمایش با شکست مواجه شد. این فیلم هفته بعد از نمایش لایو اکشن دیو و دلبر اکران شد و با استقبال بسیار ضعیف مخاطبان روبرو شد. با وجود تبلیغات گسترده ای که در مورد این فیلم انجام شد، این فیلم نتوانست انتظارها را برآورده کند.
این فیلم با هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست فروش ۱۴۲.۳ میلیون دلاری را به ثبت برساند. بسیاری از مخاطبان رده بندی محتوایی PG-13 را مسبب اصلی این فرآیند می دانند و عدم استقبال مخاطبان را بخاطر رده بندی این فیلم می دانند. این فیلم در رسانه های دیگر موفق تر عمل کرد.
FANTASTIC FOUR (2015)
یکی دیگر از فیلم هایی که در این زمینه بدنامی خاصی دارد، فیلم چهار شگفت انگیز است. این فیلم بزرگترین بمب دهه نیست ولی می توان گفت بدترین فیلم لیست است. بدنامی این فیلم تا حدودی مدیون رفتارهای نسنجیده و عجیب کارگردان این فیلم جاش ترنک سر صحنه فیلمبرداری است. دلیل دیگر دخالت های بی جای استودیوی فیلمسازی و توقف های زیاد در جریان ساخت بود که نتیجه کار را از بین برد.
هزینه ساخت این فیلم بین ۱۲۰ تا ۱۵۵ میلیون دلار بود و توانست فروش ۱۶۸ میلیون دلاری را در گیشه به ثبت برساند. این به معنی زیان ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلاری برای استودیو سازنده بود.
برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6 7برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا