مقالات کمیک

هفت کراس اور جنون آمیز در کتاب های کمیک

۴ سوپرمن و محمدعلی (۱۹۷۸)
یک نژاد بیگانهبه قدرت بالقوه انسان ها برای از بین بردن زمین پی می برند. برای اینکه مطمئن شوند فرزندان زمین به این کار دست نخواهند زد، آنها رقابتی را تدارک می بینند که در آن قهرمان آنها در برابر قویترین قهرمان زمین به مبارزه می پردازد. از آنجایی که این نژاد بیگانه با تمام نیرو حضور یافته اند، پیشنهاد آنها را نمی شود رد کرد. آنها تصمیم می گیرند که سوپرمن یا محمد علی کلی می توانند گزینه های مناسب باشند.


این دو در میدان مبارزه در برابر هم قرار می گیرند تا مشخص شود چه کسی باید در برابر قهرمان بیگانه ها باید قرار بگیرد. آنها تمرین می کنند و در سفینه ای که در کنار خورشید سرخ است، با هم مبارزه می کنند. این به آن معنی است که سوپرمن دارای قدرت های فوق بشری نیست. سوپرمن شکست می خورد. سپس قرار می شود محمد علی در برابر قهرمان بیگانه ها قرار بگیرد. در نهایت او برنده مبارزه است، چون بزرگترین قهرمان است.

۵ مشکل بزرگ در محله چینی ها و فرار از نیویورک
در دهه ۸۰ کرت راسل دو نقش خارق العاده بازی کرد…جک برتون در مشکل بزرگ در محله چینی ها و اسنیک پلستن (Snake Plissken) در فیلم فرار از نیویورک. کامیون برتون از یک پورتال اسرارآمیز می گذرد و به دنیای پلیسکن وارد می شود.


وقتی اسنیک متوجه می شود که شخصی قصد دارد هویت او را بدزدد، بلافاصله برتون را پیدا می کند. نگران نباشید. در پایان آنها با هم متحد می شوند تا طلسم جادویی را که درست کار نکرده تصحیح کنند.

۶ بتمن و لاک پشت های نینجا (۲۰۱۵)
بتمن متوجه می شود که لاک پشت ها لوازمی را از شرکت وین انترپرایز می دزدند. به نظر می رسد که گروه های شردر (Shreder) و فوت (the Foot) در دنساس دی سی گیر افتاده اند و بدنبال راهی می گردند تا به دنیای خود برگردند. لاک پشت های نینجا هم در این دنیا گیر افتاده اند و در تعقیب شردر هستند. این باعث درگیری بین بتمن و لاک پشت ها می شود چون همه فکر می کنند که لاک پشت های عظیم الجثه عجیب هستند.


وقتی اعضای گروه شردر با بعضی از دشمنان بتمن مثل پنگوئن متحد می شوند، شوالیه تاریکی و لاک پشت های نینجا هم با هم متحد می شوند و گروهی فوق العاده را تشکیل می دهند. می توانید توقع دیدن کلی مبارزه و پیتزا در این کمیک داشته باشند.


۷ آرچی و غارتگر (۲۰۱۵)
این کراس اوری بود که هیچک توقع دیدنش را نداشت. البته چند سال پیش از آن همگی شاهد کراس اور آرچی و پانیشر بودند. آرچی و گروهش در جزیره مشغول گذراندن تعطیلات تابستانی خود بودند و حدس بزنید چه شده. انها تنها کسانی نبودند که برای تعطیلات به آن جزیره رفته بودند. یک سفینه در آنجا فرود می آید و می توانید مطمئن باشید که ساکنان آن برای خوش گذرانی به آنجا نیامده اند. بعد از اینکه بتی و ورونیکا با هم بگومگو می کنند، بتی گروه را ترک می کند. او بطور اتفاقی یک چاقوی طلسم شده را پیدا می کند که توجه غارتگران را به خود جلب می کند.
غارتگر آنها را تا ریوردیل تعقیب می کند و در آنجا درگیری خونینی اتفاق می افتد. پوست دوستان آرچی کنده می شود و نخاع آنها بیرون کشیده می شود. فکر می کنید تا پایان داستان کسی زنده بماند؟


مقاله ای که ارائه شد حتی بخش سطحی از آنچه در کراس اورها مطرح شده است، نشان نمی دهد و موارد عجیب در طول سالها بسیار بوده اند. اگر شما هم کراس اوری را سراغ دارید که عجیب و غریب بوده است، می توانید در بخش دیدگاه ها درباره آنها بنویسند.

برگهٔ قبلی 1 2
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا