مقالات کمیک

چه بلایی به سر شخصیت هایی که دستکش بینهایت را به دست کردند، آمد؟

 

۲ کاپیتان آمریکا

در بین تمامی قهرمانان زمین شاید محتمل ترین کسی که هر کسی در ذهنش به عنوان مسئول کنترل قدرت دستکش بینهایت تصور کند، کاپیتان آمریکاست. او دارای قویترین قدرت اراده است و از بین انتقام جویان به عنوان معتمدترین فرد منتخب معرفی می شود که با در اختیار داشتن قدرت جهان دچار لغزش نشود.
ولی بپردازیم به اینکه در چه زمانی او به دستکش دسترسی پیدا کرد. تعجب نکنید. در یکی دیگر از کاب های هیکمن. در سری کتاب هایی که بعداً به شکل گیری سری بینهایت شد و نام نیواونجرز به خود گرفت. این کتاب کلاً درباره ایلومیناتی بود و گروهی را تصویر می کرد که در تلاش برای متوقف کردن تلاشی از بعدی دیگر برای ایجاد اختلال در واقعیت ۶۱۶ بودند. ۲۰۱۳
متأسفانه زمین آنها هدف بعدی این برنامه بود. در یکی از بخش ها که زمین ۶۱۶ تهدید به نابودی می شود، همکاران استیو راجرز تمامی سنگ های بینهایت را به او می دهند که باید از آن برای تغییر اهداف زمین استفاده کند. حداقل اینطور به نظر می رسد. این وظیفه بسیار سنگینی برای دستکش و سنگ های آن است که موجب نابودی همه آنها غیر از سنگ زمان خواهد شد.
با فرا رسیدن روز مقابله و اینکه چاره ای دیگر برای گروه باقی نمانده است، اعضای تیم تصمیم می گیرند سلاحی آخرالزمانی بسازند و از آن برای نابودی زمین دیگر استفاده کنند. مردی که پوششی پولکی و ستاره ای بر تن دارد سعی می کند سعی می کند تا از انجام این طرح طفره رود که در نهایت از تیم اخراج می شود و ذهنش پاک می شود.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا