مقالات کمیک

۱۰ نکته ای که درباره ایترنال ها باید بدانیم

ایترنالز اولین فیلم اصلی دنیای سینمایی مارول بعد از اکران انتقام جویان پایان بازی خواهد بود. در این فیلم آنجلینا جولی، کومایل نانجیانی و ریچارد مدن ایفای نقش خواهند کرد. شایعه ها حاکی از این هستند که شاید کیانو ریوز هم د این فیلم نقش یکی از شرورها را بازی کند.

ایترنال ها برخلاف شخصیت هایی مانند اسپایدرمن و هالک زیاد برای مخاطبان شناخته شده نیستند. البته با اعلام لیست بازیگران این فیلم شاید برخی از علاقمندان تا به حال تحقیقات خود را آغاز کرده باشند. بنابراین قبل از اینکه تحقیقات جدی تر شروع شوند ما برای شما یک راهنمای کلی آماده کردیم تا مقدمه ای در مورد ایترنال ها کسب کنید.
۱۰ جک کربی خالق ایترنال ها است 
یکی از اسطوره های مارول جک کربی است که مدتی را با دی سی کامیکس فعالیت می کرد و در آنجا بر روی سری داستان های حماسی “خدایان نوین” کار می کرد. وقتی به مارول بازگشت، کار بر روی ایترنال ها را آغاز کرد که تحت تأثیر کشف خط داستان هایی بود که کار بر روی پروژه خدایان نوین در ذهن او ایجاد کرده بود.
در یک اقدام نادر در کمیک های سالانه، کربی کار نگارش و طراحی کل سری را خودش انجام داد. اغلب اوقات یک نویسنده و طراح استخدام می شوند تا جداگانه کار خود را پیش ببرند. کربی تمام کار را خودش انجام داد. پس می توان گفت که ایترنال ها مخلوق شخص او هستند.
1 2 3 4 5 6برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا