سینما

هدف اسنایدرکات فقط خوشحال کردن طرفداران نیست

یکی از تحلیلگران رسانه ای اعلام کرد که هدف وارنرمیدیا از ساخت اسنایدرکات فقط خوشحال کردن طرفداران نبوده است.
پاول درگارابدیان یکی از تحلیلگران رسانه کامسکور (Comscore) اخیراً اعلام کرد که ارائه اسنایدر کات تنها برای ساکت کردن هشتگ #اسنایدرکات_را_نمایش_دهید نبوده و این کمپانی قصد دارد با این حرکت برنامه ای طولانی مدت را در پیش بگیرد. یک عامل ناشناخته در این معادله وجود دارد که باید بررسی شود. “آیا ما می خواهیم این شخص در جای دیگری مشغول باشد یا می خواهیم او را در خانه نگه داریم؟ اینها کلماتی هستند که درگارابدیان ادا کرد. اگر اسنایدر انتخاب های مشخص و اقتصادی پیش رو ندارد، پس حتماً انگیزه ها و فاکتورهای نظری و شخصی تر در کار بوده است. آنها می خواهند در این کسب و کار در کنار زک اسنایدر باشند، همانطور که وارنر می خواهد کنار کسب و کار نولان باشد. این یک استراتژی طولانی مدت است.
علاوه براین درگارابدیان اعلام کرد که نه تنها این رویکرد گامی مؤثر برای حفظ اسنایدر است، بلکه به کمک آن می توانند مشترکان بیشتری را به سیستم استریم آن اچ بی او مکس بکشانند. سایت جدید استریم که قرار است از سال ۲۰۲۱ شروع بکار کند، نقطه ای است که لیگ عدالت: اسنایدرکات قرار است از طریق آن پخش شود. درگارابدیان در ادامه گفت وقتی مردم می خواهند هزینه اشتراک بپردازند، اول به کیفیت کارهای ارائه شده نگاه می کنند و بعد تصمیم به پراخت می گیرند. آوردن پروژه پرپتانسیلی مانند لیگ عدالت به بخش استریم می تواند گروه جدیدی از مشترکان را به سمت سیستم های اسریم بکشاند. “شاید آنها می خواهند پروژه ای را ارائه دهند که طرفداران نیمه مرتبط را هم به سمت خود جلب کنند. شاید هم قصد آنها ارائه یک اثر استثنایی بدون توجه به جنبه های اقتصادی است”.
سه سال از نمایش ناامیدکننده فیلم لیگ عدالت و عدم استقبال طرفداران و منتقدان می گذرد. خیلی ها دلیل عدم موفقیت فیلم لیگ عدالت رو ترک پروژه از طرف کارگردان اصلی اثر زک اسنایدر بخاطر مشکلات شخصی می دانند. نقش او را جاس ودن به عهده گرفت. از آن پس گروهی از طرفداران دو آتشه با به راه انداختن کمپین #اسنایدرکات_را_نمایش_دهید خواستار نمایش نسخه اصلی فیلم به کارگردانی خود زک اسنایدر شدند.
در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، گل گدت در نقش واندرومن، هنری کویل در نقش سوپرمن، ایمی ادمز در نقش لوییس لین، جیسون ماموا در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش، ری فیشر در نقش سایبرگ، جرمی آیرونز در نقش آلفرد، داین لین در نقش مارتا کنت، سارن هیندز در نقش استپنوولف، جسی ایزنبرگ در نقش لکس لوتر و جی کی سیمونز در نقش کمیسر گوردون نقش آفرینی خواهند کرد. اسنایدرکات در سال ۲۰۲۱ از سیستم HBO Max پخش خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ممنون بابت مقاله
    راستش میخواستم نظر بلندی بدم ولی از فیلمای زک اسنایدر فقط واچمن ( که فیلم قشنگی بود البته به نظرم پایانش خیلی خوب بود و قسمت های دیگه به اندازه پایان فیلم ادمو جذب نمیکرد) رو دیدم به خاطر همین نظر خاصی راجع به کاراش نمیدم. . من که منتقد سینما نیستم و حتی کمیک هاشم نخوندم ولی حتما دلیلی داره که الن مور از فیلم انتقاد کرده
    یه سوال داشتم اینکه من از بعضیا شنیدم که دید زک اسنایدر خیلی عالی هست و حتی خیلیا هم فیلمی مثل BvS رو شاهکار خطاب میکنن (تو نقد زیر صفحه فیلم تو گوگل درسته معتبر نیست ولی به هر حال بیننده ان و تعدادشونم کم نیست ) و اینکه من از دوستام که میپرسم هیچکدوم از فیلما تعریف نمیکنن (خودمم فکر نمیکنم فیلمای خوبی باشن) منم منصرف میشم که ببینم. اگه کسی دلیلش رو میدونه خوشحال میشم بشنوم
    شخصا فکر نمیکنم کارگردانی باشه که بشه ازش تعریف کرد مثلا چرا باید اقتباس از یه کمیکی که خودش کلی حاشیه درست کرده و افراد زیادی ازش انتقاد کردن بسازه ( ۳۰۰ منظورم هست)
    یه نکته هم اخر بگم اینکه برای حضور یه شخصیت تو فیلم برای فیلم هایپ نشین مثلا بگین جوکر تو جاستیس لیگ هست کلن به فیلم ۴ دقیقه اضافه شده که احتمالا اسکرین تایم جوکر از ۲ دقیقه بیشتر نباشه(فکر کنم طاهر مسخره ای ازش بخوایم ببینیم) . هر روزم میشنویم که فلانی به اسپایدرمن ۳ پیوست خب مثل انیمیشن اسپایدرورس میشه یعنی میخوان اندرو گارفیلد رو معرفی کنن یه سکانس هم توش اما استون میاد و همین قضیه برای توبی مگوایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا