مقالات کمیک

نقش نسخه اسنایدر لیگ عدالت در آینده فیلم های دی سی

لشگر گرین لنترن (فانوس سبز)
غیر از بتمن که ماهیتی کاملاً مستقل از باقی آثار دی سی دارد، شاید سر گرین لنترن اچ بی او که در دست ساخت است، نامشخص ترین ارتباط را با نسخه اسنایدر داشته باشد. از اخبار منتشر شده اینطور برمی آید که اسنایدرکات به عنوان لیگ عدالت زک اسنایدر و در قالب فیلم حماسی چهار ساعته یا در قالب یک مینی سری ارائه خواهد شد. ولی هنوز تاریخی دقیق برای آن اعلام نشده است.اگرچه بنا به گفته مسئولان این اتفاق قطعاً در سال ۲۰۲۱ و در شبکه اچ بی او به حقیقت خواهد پیوست. ولی در مورد گرین لنترن اطلاعاتی دقیق در دست نیست و هنوز مشخص نیست که آیا ارتباطی خاص با نسخه اسنایدر خواهد داشت یا نه.
در تریلر سال ۲۰۱۷ کمیکان و همینطور نسخه سینمایی از فیلم لیگ عدالت، مشخص بود که اسنایدر بزر حضور لشگر گرین لنترن رابا تصویر یالان گور در کلاس تاریخ پاشیده بود. کوین اسمیت هم در مورد حضور فانوس های سبز در DCEU صحبت کرده بود. این موضوع به همراه نمایش هر دو اثر در شبکه اچ بی او می تواند به جهت نظری بیانگر ارتباطی بین گرین لنترن و نسخه اسنایدر باشد. اگر قرار باشید این سریال مسیر خود را طی کند، ترکیب جوکر، بحران در زمین های بینهایت و بتمن مشخص می کند که نباید انتظار هیچ ارتباطی را بین انها داشت. با این وجود این واثعیت که هنوز مراحل ساخت این سریال به پایان نرسیده است، وجود یا عدم وجود ارتباط بین فانوس های سبز و اسنایدرکات را نمی توان مورد بررسی قرار داد.

با قطعی شدن نمایش نسخه اسنایدر، به نظر می رسد که اسنایدرکات به بخشی مهم از تاریخ هالیوود تبدیل خواهد شد. در حال حاضر این رویداد به موردی تبدیل شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و عناوین متعدد زیادی از آن در آینده منشعب خواهند شد. با این وجود، با بررسی تمامی جوانب احتمال وجود ارتباط بین برخی از این موارد با نسخه اسنایدر بیشتر به نظر می رسد.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا