مقالات کمیک

نقش نسخه اسنایدر لیگ عدالت در آینده فیلم های دی سی

واندروومن ۱۹۸۴
اگر ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن پروژه های سینمایی نشده بود، واندروومن ۱۹۸۴ فاصله ای با اکران نداشت. اگر این ویروس تاریخ پخش این فیلم را بیشتر از این به تعویق نیندازد می توان توقع نمایش آن را در ماه آگوست داشت و اولین فیلمی خواهد بود که بعد از اسنایدرزکات در سینماها به نمایش درخواهد آمد. به هرحال به نظر نمی رسد که این فیلم تفاوت های زیادی با استانداردهایی که اسنایدر بنا نهاده داشته باشد.
اولین تریلر این فیلم که در ماه دسامبر به نمایش درآمد، دایانا را در حال نابود کردن دوربین های مداربسته مرکز فروشگاه می بینیم که برای جلوگیری از ثبت تصویری اتفاقاتی است که هنگام استفاده از نیروهای آمازونی خودش به وقوع خواهند پیوست. اینکه این بخش از فیلم به این صورت در ابتدای تریلر گنجانده شده است بیانگر این موضوع می تواند باشد که دایانا قصد دارد زیاد در چشم نباشد. همین نکته را در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلیعه عدالت هم دیدیم و نقطه ای بود که برادران وارنر می خواست قبل از نمایش فیلم بر آن تأکید کند. به نظر می رسد که فیلم واندروومن ۱۹۸۴ تأثیری بر روند کلی فیلم های دی سی ای یو نداشته باشد چون این فیلم در چارچوبی حرکت می کند که قبل از آن برای دایانا طرح ریزی شده است.
جوخه انتحار
فیلم جوخه انتحار جیمز گان به عنوان یک ریبوت و نسخه مستقل مطرح شده است، ولی در عین حال فیلم پرندگان شکاری اثبات کرد که کاملاً در امتداد داستان های اصلی داستان هارلی کویین در جوخه انتحار است. با حضور هارلی کویین در جوخه انتحار احتمال حضور او در بخش سوم از سفر هارلی وجود دارد، ولی اسنایرکات از بعدی دیگر پرسشی درباره آن مطرح می کند.
با دریافت چراغ سبز برای اسنایدرکات، امکان پخش مجدد آیرکات از جوخه انتحار فراهم شده است. و اگرچه بخش عمده ای از جوخه انتحار فیلمبرداری شده است ولی تا ماه آگوست سال بعد اکران نخواهد شد. با توجه به ارتباط های موجود بین جوخه انتحار و پرندگان شکاری، ممکن است حالتی مرکب از آیرکات و فیلم های جوخه انتحار متصور شد که در صورت اکران آیرکات امکان ساخت آنها هم فراهم خواهد شد.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا