سینما

هرج و مرج فضایی: حریفان لبرون جیمز و شخصیت های کارتونی چه کسانی خواهند بود؟

هرج و مرج فضایی – یک میراث جدید لبرون جیمز (LeBron James) را در برابر گروه کودن ها (Goon Squad) قرار داده است که تیمی از بازیگران انسانگونه هستند که بر اساس شخصیت های واقعی NBA و WNBA طراحی شده اند.
هشدار: اطلاعات ارائه شده در این مقاله حاوی اسپویل درباره عنوان جدید HBO هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید است.
وقتی لبرون جیمز توسط ال جی ریتم (Al-G Rhythm) در سرورورس (Serververse) زندانی می شود، باید در یک بازی بسکتبال شرکت کند و پسرش را نجات دهد. ولی در این بین مشکلی وجود دارد.لبرون باید در برابر یک بازی ویدئویی سفارشی سازی شده بازی کند که پسرش دام (Dom) آن را ساخته است. و حریفان او گروه کودن ها شکست ناپذیر هستند. دام شخصیت های این بازی را با استفاده از تکنولوژی موشن کپچر از بازیکنان واقعی NBA و WNBA ساخته است. سپس آنها را در قالب موجوداتی انسانگونه درآورد و به آنها مهارت های ویژه ای داد. در اینجا شخصیت های اصلی و شخصیت هایی را که آنها در بازی به عهده دارند، مرور می کنیم.

 

آنتونی دیویس در نقش براو

آنتونی دیویس (Anthony Davis) در لیگ NBA سال ۲۰۱۲ یکی از اولین انتخاب های تیم برای هر بازی بود که نئورلئانز پلیکانز او را به خدمت گرفت. در سال ۲۰۱۹ این بازیکن قدرتمند به لس آنجلس لیکرز فروخته شد که از آن زمان تاکنون در کنار لبرون جیمز به بازی مشغول بوده است. آنها در کنار هم برنده NBA در سال ۲۰۲۰ بودند. در فیلم هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید دیویس نقش براو (Brow) را بازی می کند. این نقش یک شوخی با تکیه کلام دیویس است که می گفت “از براو بترسید”. او در این فیلم شبیه یک هارپی (موجودی افسانه ای با سر یک زن و بدن یک پرنده) است که نیمی انسان و نیمی پرنده است و مصر است ثابت کند که “پرنده ترین فرد گروه” است.

کلی تامسون در نقش وت فایر

کلی تامسون (Klay THompson) در ابتدای راه در سال ۲۰۱۱ به تیم گلدن استیت واریرز پیوست و بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ تیم او در تمامی رویدادهای فینال NBA حضور داشت و برنده سه تا آنها شد. او به همراه استیفن کری “برادران باران” نام داشتند که در پی بارش پرتاب های سه امتیازی این لقب به آنها داده شده بود. در هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید تامسون نقش وت فایر را بازی می کند که نام او ترکیبی است “برادران باران” و عنصر آب و تکیه کلام “آتش گرفته” است که در خطاب به کسانی گفته می شود که کاری را به شکل مناسب به انجام رسانده اند. وت فایر با حرکاتی خیلی نرم توپ را در میدان به حرکت در می آورد و توانایی او در تغییر شکل او را مهارنشدنی کرده است.

 

دایانا توراسی در نقش مامبای سفید

دایانا توراسی (Diana Taurasi) هم شرایطی مانند آنتونی دیویس داشت. او در سال ۲۰۰۴ به تیم فینیکس موریکس پیوست و در آنجا سه برنده سه عنوان NBA شد. توراسی یکی از بزرگترین بازیکنان بسکتبال کل دوران به حساب می آید و لقب مامبای سفید را پس از لقب مامبای سیاه (لقب کوبی براینت) به او داده اند. شخصیت او در هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید از همین لقب گرفته شده و توراسی را به یک ناگا (Naga) تبدیل کرده است که موجودی نیمه انسان و نیمه افعی تبدیل کرده است که تون ها را به وحشت می اندازد.

 

اننکا اوگوومیکه در نقش آراکنکا

اننکا اوگوومیکه (Nneka Ogwumike) در سال ۲۰۱۲ به تیم لس آنجلس اسپارکس جذب شد و تا امروز با همین تیم بوده است. اسپارکس از زمانی که اوگوومیکه عضوی از این تیم بوده، در تمامی بازی های پلی آف حضور داشته و برنده بازی های فینال در سال ۲۰۱۶ بوده. شخصیت او در هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید ویژگی خاصی ندارد ولی خیلی ترسناک است چون اوگوومیکه یک عنکبوت انسانگونه است. او از تارهای خود برای کنترل و دزدیدن توث استفاده می کند. در این میان دستان او هم به او کمک می کنند، و همین از او یک مدافع خبره ساخته است.

 

دیمین لیلارد در نقش کرونوس

دیمین لیلارد در سال ۲۰۱۲ به پورتلند تریل بلیزرز جذب شد و هنوز در این تیم بازی می کند. بعد از ناکامی در رسیدن به بازی های پلی آف دو فصل اول، او توانسته است هر سال تریل بلیزرز را در راه رسیدن به بازی های پلی اف یاری رساند. در هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید لیلارد نقش یک ربات طلایی را بازی می کند که زمان را کنترل می کند و کرونوس (Chronos) نام دارد. کرونوس به کمک ساعتی که به مچ دارد، زمان را تا حدی کند می کند که حرکات رود رانر قابل تشخیص شود. این شخصیت نوعی شوخی با تکیه کلام لیلارد “زمان هنرنمایی” است که وقتی می خواهد حرکت بزرگی انجام دهد به مچ خود اشاره می کند و این عبارت را به زبان می اورد.

هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید در حال حاضر در سینماها و شبکه HBO Max در حال اکران است.

 

هرج و مرج فضایی: حریفان لبرون جیمز و شخصیت های کارتونی چه کسانی خواهند بود؟

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا