مقالات کمیک

۱۰ فیلم انیمیشنی برتر لیگ عدالت به ترتیب رتبه

از لیگ عدالت: خدایان و هیولاها گرفته تا لیگ عدالت: پارادوکس فلش پوینت فیلم های انیمیشنی زیادی هستند که در اینجا ده نمونه برتر آنها با هنرنمایی ابرقهرمان های محبوب معرفی می شوند.
فیلم های انیمیشنی لیگ عدالت همواره از محبوبیت زیادی در بین طرفداران برخوردار بوده اند. این سری فیلم هاجسورانه، جذاب و هوشمندانه ساخته شده اند و تمامی ویژگی هایی که یک فیلم انیمیشنی باید داشته باشد دارا هستند.
در اینجا سعی شده است تا لیستی از بهترین های این سری از فیلم ها را معرفی کنیم. اگرچه در بسیاری از فیلم های دی سی این شخصیت ها کمئوهایی داشته اند ولی لیستی که در اینجا می بینید، تنها انیمیشن هایی را دربرمی گیرد که این قهرمان ها نقش اصلی در آن ایفا کرده اند.

۱۰ لیگ عدالت: تاج و تخت آتلنتیس
فیلم لیگ عدالت: تاج و تخت آتلانتیس به نظر می رسد که باید باشکوه تر از چیزی باشد که واقعاً هست. این اثر تقریباً منطبق بر خط داستانی داستانی به همین نام به قلم جف جونز (Geoff Johns) است که خاستگاه نسخه جهان فیلم های انیمیشنی دی سی آکوامن است.
اگرچه دیدن پادشاهی آکوامن در آتلانتیس بسیار جالب توجه است، ولی برهم خوردن همه چیز در دنیای اطراف آکوامن بهایی است که باید پرداخته شود. طرح های داستانی لیگ عدالت هنوز شکل نگرفته اند و ضدقهرمان اصلی این داستان اوشن مستر (Ocean Master) بیشتر شبیه یک کودک لوس است تا یه نقشه کش قهار و مرموز و بلک مانتا (Black Manta) بیشتر شبیه یک انسان دنباله رو و حاشیه ای است. به هر حال تماشای این فیلم خالی از لطف نیست.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا