مقالات کمیک

آیا اسپایدرمن می تواند پتک ثور را بلند کند (و ۷ سؤال دیگر)

در این بخش سعی خواهد شد به سؤالات مهمی در مورد اسپایدرمن پاسخ داده شود. وقتی صحبت از قدرت خالص می شود، اسپایدرمن یکی از ضعیف ترین شخصیت های مارول محسوب می شود. ولی طرفداران او می دانند که این موضوع صحت ندارد. در طول سالیان، او بسیاری از دشمنان ترسناک خود را شکست داده است و با جهش یافته های قدرتمندی از گروه ایکس من روبرو شده است. در این بین گهگداری با ضدقهرمانانی مانند تاکسین (Toxin) و ددپول هم تیم بوده است.
اگرچه در مالتی ورس مارول و واقعیت های دیگر خیل عظیمی از داستان های مردعنکبوتی وجود داشته، ولی دوستداران او که اهل داستان های کمیک نیستند و فقط فیلم های او را دنبال می کنند، او را به عنوان پیترپارکر می شناسند. ولی هنوز همین افراد هم سؤالاتی در مورد این شخصیت دارند، که دوست دارند به پاسخ آنها برسند.

۸ عجیب ترین خط سیر داستانی در دنیای کمیک کدام است؟
در طول سالیان، کمیک های مارول داستان هایی را مطرح کرده اند که شاید الان برای تولیدکنندگانشان جای پشیمانی داشته باشند. شاید داستان های آنها شخصیت ها را به شکلی تغییر داده اند که برای طرفداران آنها رضایت بخش نبوده و از اینرو باعث از دست رفتن گروهی از طرفداران شده باشند. یکی از این موارد مربوط می شود به خط داستان کلونی که طی آن مشخص شد پیترپارکر یکی از کلون های پیترپارکر اصلی است که همه او را به نام بن می شناسند.
در پایان داستان مشخص شد که بن پیترپارکر است ولی طرفداران مردعنکبوتی از آن زیاد استقبال نکردند و در شماره بعدی به کل فراموش شد.

۷ تاریخچه رابطه عاشقانه او چیست؟
پیتر پارکر در ابتدا فرد خجالتی بود تا اینکه قدرت هایش را به دست آورد و به مرد جذاب خانم ها تبدیل شد و با تعدادی از زنان زیبای دنیای مارول رابطه هایی داشت. او با مری جین ازدواج کرد و با افرادی چون گوئن استیسی (Gwen Stacy) لیزالن (Liz Allen) بتی برنت (Betty Brant) رابطه داشت و حتی کاپیتان مارول هم در دوره ای بدش نمی آمد با او دوست باشد. در ظاهر او پیتر پارکر با چهره ای خجالتی بود و در باطن راه رسیدن به قلب زنان را خوب می دانست.

۶ او چقدر باهوش است؟
یکی از شخصیت های بارز پیتر پارکر که تا به حال به آن کمتر پرداخته شده است، مغز بزرگ اوست که به راحتی با مغز تونی استارک رقابت می کند. سطح هوش او تا به حال به شفافی در دنیای سینمایی مارول نشان داده نشده است و ما امیدوار هستیم که در نقطه ای این اتفاق بیفتد. چون در دنیای داستان های کمیک پیتر پارکر راه حل های بسیاری را برای مشکلاتی بسیار پیچیده پیدا کرده است. استفاده او از تکنولوژی در سطحی دیگر خود را می نمایاند. او یکی از باهوش ترین شخصیت ها در داستان های کمیک است.

۵ آیا تا به حال عضوی از یک تیم غیرقابل پیش بینی بوده است؟
مرد عنکبوتی عضو بسیاری از تیم ها بوده است. او در دوره ای گروهی از جهش یافته های نوجوان را تربیت کرده و در دوره ای دیگر با گروهی از سیمبیوت ها هم تیمی بوده است. او به جهت اخلاقی بسیار انعطاف پذیر است. ولی یکی از تیم هایی که حضور مرد عنکبوتی در آن خیلی نامحتمل بود، گروه چهار شگفت انگیز بود که در آن با گست رایدر و گروهی دیگر از ابرقهرمان ها در یک تیم قرار گرفت. اسپایدی از این مسئله راضی بود چون لباس کاملاً جدیدی به تن کرد که زمانی نسبتاً طولانی ادامه داشت.

1 2برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا