کمیک فارسی

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۲۰ (قسمت ۱-۱۲)

بزرگترین کارآگاه جهان باید خود را در قالب ذهنی یک فرد به قتل رسیده قرار دهد تا پرونده قتل او را حل کند. و این کار را باید بدون پر کردن قبری کند که کنار قبر والدین خودش حفر شده. آیا بتمن می تواند زندگی جسدی را که نیمی از چهره اش خورده شده است، بازسازی کند. وارن الیس و برایان هیچ یکی از خلاق ترین گروه های عصر مدرن هستند، که در این سری درباره زندگی، مرگ و تمامی پرسش هایی است که می ترسیم این سؤال ها را مطرح کنیم.

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۱۹ (قسمت ۷) به حجم ۲۸ مگابایت

 

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۱۹ (قسمت ۸) به حجم ۲۷ مگابایت

 

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۱۹ (قسمت ۹) به حجم ۲۹ مگابایت

 

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۱۹ (قسمت ۱۰) به حجم ۳۰ مگابایت

 

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۱۹ (قسمت ۱۱) به حجم ۲۷ مگابایت

 

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۲۰ (قسمت ۱۲) به حجم ۳۴ مگابایت

دانلود کمیک قبر بتمن ۲۰۱۹ (قسمت ۱) به حجم ۳۰ مگابایت

 

دانلود قسمت ۲

دانلود قسمت ۳

دانلود قسمت ۴

دانلود قسمت ۵

دانلود قسمت ۶

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. ببخشید چرا دیگه ایکس من رو ادامه نمی دید حدود چهار ماه پیش شماره ۶ رو گذاشتید، الانم گویا کلا حذفش کردید چون دیگه اصلا نیست تو سایت، این سری از بهترین‌های در حال انتشار هست.
    کلا من یه نقدی به سایتتون دارم، البته سایت خیلی عالیه ولی فکر کنم کاربرا از این که کمیک هایی مثل ایکس من، هالک و اونجر رو ادامه بدید بیشتر خوشحال شن، این سه سری هیچ جا ترجمه نشده و فقط امید ما به شماست، در حالی که هر چند وقت یه بار استارت یه کار جدید می خوره، یا مثلا سری ریبرث بتمن که واقعا از ۱۰۵ قسمتش من حدود ۷۰ تا خوندم، یه ارک درست حسابی نداره و کاملا بیخوده، واقعا خیلی خوب میشه کلا دراپش کنید و به جاش به این سری خیلی باحال ادامه بدید.
    سزعتتون تو قبر بتمن عالی بود کاش همین سرعت رو تو یکی از این سه تا داشتید.
    حالا شاید بگید من دارم قر قر می کنم ولی واقعا این سه تا سری هیچ جا ترجمه نشده، تو رو خدا اینا رو مخصوصا ایکس من رو زود تر قسمت بعدی رو بزارید. ممنون

    1. کمیک مردان ایکس از سایت حذف نشده. ولی همونطور که قبلاً هم گفتیم اولویت ترجمه با کمیک هایی هست که طرفداران بیشتری دارند. به نظر من کمیک های ایکس من و جنگ ستارگان از بهترین کمیک های موجود هستند که تو کشورهای دیگه طرفداران خیلی زیادی دارند. ولی در ایران بخاطر تأثیر پذیری خوانندگان از دی سی و مارول کمیک های این دو کمپانی اقبال زیادی دارند. در مورد بتمن تولد دوباره کار بصورت علاقه شخصی و همینطور بازخوردهای دریافت شده از مخاطبان دنبال می شه. چون شخصیت بتمن محوریت و محبوبیت خیلی بالایی داره. کمک های هالک و اونجرز طبق برنامه پیش می رن و ادامه خواهند داشت. ولی خوب خودتون می دونید که تنوع کارهای ارائه شده خیلی زیاده و مشغله های شخصی کار رو کمی کندتر پیش می بره. از طرفی برنامه سایت دُرنامه با هدف شناسوندن جنبه های مختلف و آثار متنوع اجرا می شه. به همین خاطر هر از گاهی کارهای جدید هم استارت می خورند.
      در پایان از نقدهای سازنده شما ممنونم. مطمئن باشید نقدهای سازنده ای که به اینصورت منطقی بیان می شن حتماً مورد توجه قرار می گیرند و در پیشبرد فعالیت های سایت نقشی سازنده خواهند داشت.

      1. بله ممنون که توجه کردید، البته مردان ایکس جزو برترین های مارول هست، ونمیدونم چرا جدا حسابش کردید.
        نه واقعا آخه ۴ ماهه منتظرشم گفتم شاید دراپ شده چون تو سایت نبودش.
        البته واقعا میدونم که مشغله کاری بالاس فقط به خاطر این گفتم به جای کمیک های جدید که شروع کنید وقت رو روی این سه تا سری بزارید چون مثلا کمیک هایی مثل زمستان بی پایان، انت من، دث متال، پادشاه سیاه‌پوش (که البته چون پیش نیاز اشو ترجمه کردید، ترجمه باید میشد و ایرادی نمیشه گرفت) بتمن ریبرث تا ۳۷ رو جای دیگه میشه ترجمه پیدا کرد، ولی این سه سری ایکس من هالک و اونجر و البته مایلز مورالز (که البته انگلیسی دنبال میکنمش خودم) هیچ جا ترجمه نشده و چشم ما فقط به دست شماس 😁.
        البته اون بالا درباره شناسون آثار متنوع و لزوم ترجمه آثار مختلف صحبت کردید، و بنده (که کاره ای نیستم البته) پیشنهاد میدم با توجه به کار های ترجمه شده در منبع های کمیکی دیگر، آثاری رو انتخاب کنید که جای دیگه ترجمه نشده باشه. اینطوری واقعا بهتره.
        واقعا سایت خوبی دارید ممنون🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. سلام ببخشید چند تا چپتر اول با فرمت فایل html هستن میشه لطفاً این هارو pdf کنید چون حتا html reader هم نصب کردم باز نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا