مقالات کمیک

۱۰ نسخه دیگر واندرومن در جهان های دیگر

شاید یک واندروومن اصلی وجود داشت باشد، ولی وقتی نوبیت به نسخه های ابرقهرمانان در دنیاهای دیگر می رسد، دی سی کم نمی آورد.
واندروومن یکی از تأثیرگذارترین ابرقهرمانانی است که داستان های زیادی در مورد اعمال قهرمانانه و شکست ناپذیری اش خوانده ایم. به عنوان یکی از شناخته شده ترین و اولین ابرقهرمانان زن و شاید مهمترین آنها مدتی زیادی است که شاهد حضور او در داستان های مصور هستیم. این به آن معنی است که حضور در بیش از ۱۰۰۰ داستان می تواند باعث بروز تغییرات بسیاری در یک شخصیت شود.
به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم لیگ عدالت او همیشه در جنگ های بزرگ حضور داشته است، فرقی نمی کند که این جنگ در برابر شرورهای متجاوز به زمین باشد یا گروه هایی متخاصم از دنیاهایی دیگر. قهرمانی مانند او نسخه های بسیاری از خود به نمایش گذاشته است از دنیایی دیگر (Elseworld) گرفته تا زمین های دیگر. بد نیست نگاهی داشته باشیم به نسخه های دیگر این ابرقهرمان.


۱۰ واندرس من-زمین ۱۱
در زمین ۱۱ خیلی چیزها شبیه چیزی است که در زمین اتفاق می افتد، غیر از یک تفاوت بزرگ. در این زمین تمامی قهرمان های محبوب دارای جنسیتی عکس آن چیزی هستند که در زمین موجود است و اسم هایی به آنها داده شده اند که در راستای همین هویت جدید هستند. از بت وومن گرفته تا لیدی فلش، همگی قدرت هایی مشابه نسخه های زمینی بلکه بیشتر هستند.
در این جهان زن شگفت انگیز وجود ندارد بلکه دین (Dane) وجود دارد که نسخه ای وحشی تر و با اصالت کمتر است. او بدلیل رویکردهایش از لیگ عدالت آمریکا اخراج شده است و حتی یکبار تهاجمی علیه هم تیمی های خود انجام داده است که با کمک قهرمانان زمین ۱ بوده است.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا