مقالات کمیک

تمام قدرت های گالاکتوس به ترتیب رتبه

او موجودی خداگونه است که از ابتدای خلقت سایه خود را بر فراز دنیای مارول گسترانده است. او را بواسطه قدرتش در بلعیدن جهان ها می شناسند. او یکی از قدرتمندترین شخصیت های دنیای مارول است. او به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان گروه “چهار شگفت انگیز” مطرح بوده است. گاهی اوقات به عنوان متحدی نامحتمل ظاهر شده است. اخیراً بدلیل فروش فاکس استودیوز، مارول حقوق تولید فیلم گالاکتوس را بازپس گرفته است. با خارج شدن ثانوس از رادار دنیای سینمایی مارول تهدیدی بزرگ تر از بلعیده شدن دنیاها به چشم نمی آید. با قدرت های شگفت انگیزی که هر یک از آنها از قبلی تعجب آورتر است، گالاکتوس بهترین گزینه برای ورود به دنیای سینمایی مارول محسوب می شود و زمان خوبی است تا به معرفی او پرداخته شود. در این مقاله تمامی قدرت های گالاکتوس به ترتیب رتبه معرفی شده اند.

۱۳ میدان های انرژی
گالاکتوس برای دفاع از خود و تجهیزاتش قادر است در اطراف خود میدان های انرژی قدرتمندی ایجاد کند. البته این قابلیت بیشتر جنبه فرعی دارد. چون با وجود قدرت های دیگر که او را تقریباً شکست ناپذیر می کنند، او نیازی به استفاده از این میدان های انرژی ندارد. و در اصل وجود آن همه قابلیت شاید این یکی زیاد به چشم نیاید.
۱۲ تله کینسیس
تله کینسیس قابلیت حرکت دادن اجسام و افراد با قدرت ذهن است و گالاکتوس بدون انجام کوچکترین حرکتی می تواند دشمنان خود را شکست دهد. او ترجیح می دهد از این قابلیت در زمان هایی استفاده کند که نیازمند رویکردی ظریف تر در مواجهه با دشمنان خود است.
1 2 3 4 5برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا