مقالات کمیک

وانداویژن و ۹ کمیک دیگر که در آنها به اندوه پرداخته می شود

۲ انتقام جویان: پایان بازی پنج سال پس از نابودی دنیای سینمایی مارول بوقوع می پیوندد
انتقام جویان: جنگ بینهایت نمایشی حماسی بود بین انتقام جویان دنیای سینمایی مارول و تایتان دیوانه تانوس که دستکش بینهایت را به دست آورد و با هدف نجات جهان هستی با بشکنی نیمی از جمعیت کل هستی را به کام نیستی فرستاد.
در فیلم انتقام جویان: پایان بازی که در سال ۲۰۱۹ ساخته شد به بررسی وضعیت جهان پنج سال پس از آن اتفاق پرداخته می شود و شاهد این هستیم که هر کس به شیوه ای با اندوه از دست دادن عزیزانش دست و پنجه نرم می کند. کاپیتان آمریکا گروهی را برای حمایت از نجات یافتگان تشکیل داده است و هاکای در غم از دست دادن خانواده اش به شخصیتی شبیه پانیشر تبدیل شد.

 


۱ در داستان کلاغ اریک دریون به زندگی بازگردانده می شود تا انتقام عشق از دست رفته اش را بگیرد
الکس پرویاس (Alex Proyas) کارگردانی اقتباس سینمایی داستان کلاغ را بر عهده داشت که در سال ۱۹۹۴ عرضه شد و در آن شاهد اندوه اریک دریون هستیم که پس از مرگ نامزدش دامن او را گرفته است. اتفاقی که به بهای جان خود او هم تمام شده بود. البته او به شکلی فراطبیعی توسط کلاغی به زندگی برگشت تا به نیروی ماورایی انتقام تبدیل شود.
تبدیل دریون به کلاغ و مسر انتقام او علیه کسانی که عشق زندگی اش را به قتل رسانده بودند، در جریان رویارویی او با این مسئله و عزاداری او شاهد نحوه پرداختن نزدیکان او به این مسئله دردناک و بازگشت اسرارآمیز او به زندگی هستیم.

 

وانداویژن و ۹ کمیک دیگر که در آنها به اندوه پرداخته می شود
برگهٔ قبلی 1 2 3 4
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا