مقالات کمیک

وانداویژن و ۹ کمیک دیگر که در آنها به اندوه پرداخته می شود

۸ مرد عنکبوتی شگفت انگیز به بررسی از دست رفتن والدین پیتر پارکر پرداخت
تبدیل پیتر پارکر به مردعنکبوتی شگفت انگیز در پرده سینما چند لحظه متفاوت داشت. البته این سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز مارک وب بود که اندوه پیتر پارکر بواسطه از دست دادن ها را به خوبی نشان داد.
در حالیکه بسیاری از اقتباس ها بر روی مرگ عموی پیتر پارکر متمرکز می شوند که در این فیلم هم به آن پرداخته شد، ولی سؤال مهمی که در آن مطرح شد درباره والدین او بود که وقتی او کودکی بیش نبود مفقود شدند و مردند. بعدها در این سری به اندوه از دست رفتن گوئن استیسی (Gwen Stacy) پرداخته شد که سالها همراه قهرمان داستان در دنیای کمیک بود.

۷ در داستان انتمن خانواده پیم بخاطر از مرگ جنت وان داین دچار چالش شدند
در سال ۲۰۱۵ پیتون رید توانست با پیگیری های خود دزدی اصلاح شده بنام اسکات لنگ (Scott Lang) که توسط هنک پیم برگزیده شده بود به قهرمان تغییراندازه دهنده انتمن تبدیل کند. او پس از این مهم خود را در میان ماجراهای خانوادگی خانواده پم یافت.
پس از کشته شدن جنت وان دایم در جریان مأموریتی در زمان جنگ و ناتوانی هنک پیم در مواجهه با اندوه ناشی از آن، دختر هنک، هوپ آسیب بسیاری دید. البته بعدها مشخص شد که او این کار را بخاطر دور نگه داشتن دخترش از تجربه ای مشابه تجربه خود انجام داده است و مشخص شدن این موضوع باعث نزدیک تر شدن آنها به هم و تلاش برای یافتن جنت شد.

۶ در بلادشات اندوه شخصیت اصلی باعث سوء استفاده از او و تبدیل او به یک سلاح شد
در سال ۲۰۲۰ در اقتباسی از سری کمیک هایی به همین نام از شرکت ویلینت (Valiant) به داستان ری گریسون (Ray Garrison) و همسرش جینا پرداخته شد که در حین گذراندن تعطیلات خود ربوده شده و به قتل رسیدند. البته با کمک یک برنامه بازسازی نانو ری به زندگی بازگشت.
گردانندگان شرکتی که او را احیاء کرده بودند با سوء استفاده از اندوه ناشی از مرگ همسرش به یک سلاح خطرناک تبدیلش کردند که می توانست با تمرکز بر عوامل قتل همسرش او را در مسیر اهداف شرکت سازنده این سلاح قرار دهد و از فرآیند عزادار شدن او به نفع رسیدن به اهداف شرکت سازنده بهره برداری شود.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا