مقالات کمیک

وانداویژن و ۹ کمیک دیگر که در آنها به اندوه پرداخته می شود

وانداویژن – اندوه و حزن احساسات قدرتمندی هستند که در بسیاری ازاقتباس های کیمکی به آنها پرداخته شده است که آخرین آنها سریال وانداویژن است که از شبکه دیزنی پلاس پخش شد. اقتباس های کمیکی در داستان های متعددی به کنکاش در تم ها و عواطف مختلفی می پردازند که در سالهای گذشته از صفحات کمیک راه خود را به پرده بزرگ سینما راه پیدا کرده اند. یکی از احساساتی که عموماً قهرمان ها و شروران با آن دست به گریبان هستند، اندوه است، که منجر به خلق تعدادی از شخصیت هایی شده است که پرداختن به تراژدی و فقدان را در آنها می توان سراغ گرفت.

اخیراً سریال هایی مانند وانداویژن به بررسی بیشتر اندوه و عزادار شدن پرداخته اند، اگرچه پرداختن به احساسات تاریک و مراحلی که هر کس باید از آن بگذرد، تنها مختص اقتباس های کمیک نیست.

۱۰ وانداویژن به بررسی واکنش اسکارلت ویچ به مرگ ویژن می پردازد
در سریال وانداویژن شخصیت واندا ماکسیموف و مراحل گذر او از اندوه پس از مرگ عشق زندگی اش ویژن مورد توجه است. ویژن در فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت به دست تانوس قدرتمند کشته شد.
واندا که پس از این واقعه تا مرز جنون کشیده شد، از قدرت های جادویی خود استفاده کرد تا واقعیت خود را بازنویسی کند. او این کار را کرد تا در شهری کوچک ویژن را بازسازی کند و در این واقعیت تصنعی زندگی جدیدی با ویژن داشته باشد. البته او بزودی متوجه شد که طفره رفتن از پذیرفتن اندوه خیلی مشکل افرین تر از گذر از مراحل پذیرش عزاداری است.

۹ بتمن روش بروس وین برای رویارویی با از دست رفتن پدر و مادرش است
زندگی بروس وین در حواشی نحوه پرداختن او به تراژدی کشته شدن پدر و مادرش در سنین کودکی اش شکل می گیرد که او را به مأموریتی فرستاد تا در نتیجه جنگجویی علیه جرم و جنایت متولد شود که مدافع انسان های دیگری شود تا کسی دیگر اندوهی را که او تجربه کرد تجربه نکند.
تقریباً تمامی اقتباس هایی که از بتمن شده است به این لحه تاریخی در زندگی او پرداخته است. البته این فیلم سرآغاز بتمن ساخته کریستوفر نولان بود که توانست نقطه اوج و عمق این عزادار شدن را به تصویر بکشد که در نهایت منجر به سفر مأموریتی بروس وین به نقاط دوردست دنیا شد که در طول این میر ذهن و جسم خود را تا جایی رشد داد که تبدیل به بتمن شد.

1 2 3 4برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا