مقالات کمیک

قدرتمندترین شخصیت های مارول که هنوز وارد دنیای سینمایی مارول نشده اند

۵ هایپریون
هایپریون (Hyperion) شخصیتی بود که طراحی شد تا جای سوپرمن در مارول را بگیرد. او ابتدا در سال ۱۹۶۹ در داستان های کمیک دیده شد و در سال ۱۹۸۵ به عنوان یک شخصیت مکمل در اسکادران برتر قرار گرفت که نسخه مارولی لیگ عدالت بود.
هایپریون یکبار دیگر در سالهای اخیر و در قالب اسکادران برتر دیده شد. اسکادران برتر توسط مأمور کولسن (Agent Coulson)دور هم جمع شده بود تا در صورت لزوم در برابر انتقام جویان قرار بگیرند. این گروه نسخه دولتی تیم مدافع ایالات متحده محسوب می شد.

۴ مگنیتو
شخصیت مگنیتو (Magneto) در کنار پروفسور ایکس بیشترین زمان فیلم های مردان ایکس کمپانی فاکس را به خود اختصاص داده بودند. این شخصیت را که یان مک کلن (Ian Mc Kellen) و مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) نقشش را ایفا کردند، بسته به نوع نبردها هم خطرناک ترین شرور و هم محتمل ترین متحد مردان ایکس محسوب می شود.
مارول اکنون مانند مردان ایکس و پروفسور ایکس حق بهره برداری از ارباب مغناطیس را داراست. این درست است که مارول شخصیت های قدرتمند تر از مگنیتو دارد که بخواهد وارد دنیای سینمایی اش کند. ولی به جهت غیرقابل پیش بینی بودن و سطوح قدرت کسی به اندازه مگنیتو خطرناک نیست.

 

 

۳ نیمور
نیمور شخصیتی بود که مارول حق استفاده از آن را از دست داد و هیچگاه نتوانست جایگای بر روی پرده نقره ای به دست بیاورد. اینکه مارول حق استفاده از این شخصیت را به دست آورده یا نه هنوز کاملاً مشخص نیست ولی اسنادی در دست است که حاکی از مسائل متفاوت هستند.
با این وجود نیمور یکی از قدرتمندترین شخصیت هایی است که جایش در دنیای سینمایی مارول خالی است. رهبر آتلانتیس بی شک در دنیای زیرآب بی رقیب است و یک ارتش زیرآبی در اختیار دارد. نیمور همان آکوامن است با اخلاق بد و غیرقابل پیش بینی.

۲ هرکول
هرکول (Hercules) یکی از خدایان یونان باستان و قهرمان خدایان است. او کسی است که در سطوح قدرت همپای ثور است ولی صاعقه ندارد. او بسیار قدرتمند است و تقریباً فناناپذیر.
در سری داستان های Maestro که جدیداً منتشر ی شود و روایتگر داستان هالک است که به عنوان فرمانروای ستمگر و مرگبار بر کره زمین حکمرانی می کند، هرکول از یک انفجار هسته ای آخرالزمانی جان سالم به در می برد و بر انسان ها حکومت می کند تا از طرف هالک مورد سوء استفاده قرار می گیرد. او دارای ویژگی هایی است که می تواند او را در سطحی برتر وارد سینما کند.

۱ دختر سنجابی
این یک جوک نیست. وقتی نوبیت بیشترین سطح قدرت در بین ابرقهرمان ها باشد، هیچکس به گرد پای دختر سنجابی (Squirrel Girl) نمی رسد.
او تمامی رقبای خود را شکست داده و به همین دلیل است که تا به امروز شکست ناپذیر باقی مانده است. دختر سنجابی تا چه حد قدرتمند است؟ او هم ثانوس را شکست داده و هم دکتر دووم را و به تنهایی این کار را انجام داده است. دختر سنجابی می تواند هر شخصیتی را شکست دهد، ولی جای او در دنیای سینمایی مارول هنوز خالی است.

برگهٔ قبلی 1 2
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ممنون بابت مقاله .خیلی خوب بود
    به نظرم باید یه قسمت رو مینوشتید جهش یافته ها امگا چون تعدادشون زیاده و همه شون هم قوی اند
    راستش خیلی با دختر سنجابی اشنایی ندارم یک انیمیشن دیدم marvel rising قسمت اولش فکر کنم خیلی جالب نیمد به نظرم . البته خب قطعا کمیک ها فرق دارن. یه نکته جالب اینه که حتما میدونین مارول برای فیلمسازی خیلی محرمانه عمل میکنه مثه اینکه به الیزابت اولسن (بازیگر واندا) گفته بودن که تو قراره نقش دختر سنجابی رو بازی کنی و بعدشفهمید قراره اسکارلت ویچ باشه.
    (خطای سریع نوشتن دیدگاه داخل سایت کمیک بوکی😥😕😕 شاید فلش گذرش بخوره اینجا 😁)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا