سینما

بهترین درام های وارنر برادرز در دهه ۹۰ به ترتیب رتبه

۸ افسون شده
افسون شده یک درام ماورائ الطبیعه است که طرفداران زیادی را در طول سالیان به دست آورده است. داستان این سریال روایتگر زندگی سه خواهر است که “افراد افسون شده” نامیده می شوند و جادوگران قدرتمندی هستند که از افراد بیگناه در برابر نیروهای پلیدی محافظت می کنند. اگرچه آنها با شیاطین و جنگجویان مبارزه می کنند ولی به دنبال زندگی عادی خود در سانفرانسیسکو هم هستند.

۷ اسمالویل
اسمالویل داستان زندگی کلارک کنت است قبل از اینکه طبق سرنوشت خود به سوپرمن تبدیل شود. این سریال روایتگر ماجراهای کلارک کنت و دوستانش در سالهای دبیرستان و بعد از آن در بزرگسالی است که در آن کلارک به عنوان خبرنگار در دیلی پلنت مشغول به کار می شود. این سریال برداشتی منحصر بفرد از داستان زندگی سوپرمن است و ارزش دیدن را دارد.

۶ پرندگان شکاری
اگرچه این سریال ربطی به نسخه محبوب امروزی با بازی مارگو رابی نیست، ولی درامی است که طرفداران را مجذوب خود می کند. داستان این سریال زندگی هانترس (Huntress) دختر بتمن و چند دوست ابرقهرمان او با نام های اوراکل و بلک کنری را روایت می کند که پس از تبعید بتمن به سرو سامان دادن وضعیت گاتهام مشغول می شوند.

۵ نهر داوسون
این یک سریال محبوب درام مخصوص نوجوانان است که به زندگی چند دوست در دوران مدرسه و دانشگاه است. این سریال روایتگر رشد این گروه دوستان و از دست رفتن معصومیت آنها در سالهایی است که به آنها پرداخته می شود. ماجراهای این سالها را می توان به زندگی بسیاری از نوجوانان تعمیم داد. در این سریال حال و هوای نوستالژیک دهه ۹۰ برای بسیاری از مخاطبان زنده می شود که از این بابت تماشای آن می تواند برای خیلی ها لذتبخش باشد.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا