سینما

بهترین درام های وارنر برادرز در دهه ۹۰ به ترتیب رتبه

۴ ماوراء الطبیعه
قبل از اینکه CW سریال محبوب ماوراء الطبیعه (Supernatural) را به نمایش در بیاورد، شبکه WBآن را به روی آنتن برده بود. این ریال روایتگر مأموریت سم و دین ونچستر برای شکار ارواح، شیاطین و هیولاها و دیگر موجودات ماوراء الطبیعه است. این سریال طرفداران دوآتشه بسیاری پیدا کرده و حتی تا به امروز این محبوبیت ادامه داشته است.

۳ تری هیل
سریال One Tree Hill که در شهر تخیلی تری هیل در کارولینای شمالی اتفاق می افتد، روایتگر داستان دو برادر بنام های لوکاس و ناتان اسکات است. در این داستان بار دیگر شاهد داستان زندگی گروهی از شخصیت ها در سالهای دبیرستان هستیم که توأم با درام عاشقانه گذر ایام و بالا رفتن سن شخصیت ها همراه است. این سریال به لذات نوجوانی می پردازد که هنوز بعد از حدود ۲۰ سال از پخش آن برای مخاطبان از جذابیت خاصی برخوردار است.

۲ بافی خون آشام کش
قبل از اینکه سری فیلم های Twilight خون آشام ها را به پیش زمینه فرهنگ عامه هدایت کند، بافی خون آشام کش در قله این ژانر قرار داشت. بافی سامرز یک خون آشام کش است. یک برگزیده که انتخاب شده تا با نیروهای اهریمنی مانند خون آشام ها، شیاطین و دیگر موجودات ماورایی به مبارزه بپردازد.

۱ دختران گیلمور
این سریال بواقع یک سریال مثال زدنی است. اولین بار در سال ۲۰۰۰ پخش شد و هنوز در بین مخاطبان محبوب است. لورلایی و دخترش روری مراحل مختلف زندگی خود را در این سریال سپری می کنند. در این سریال تم های داستانی مانند مسائل خانوادگی، عشق، دوستی تحصیلات، یأس و جاه طلبی مورد توجه قرار می گیرند که همگی برخلاف زمینه کلاس اجتماعی و تقسیم بندی های نسلی است. دیالوگ های پرمغز و کنایه دار این سریال که برای دموگرافی نسل ها جذابیت دارد، باعث جذب طرفداران زیادی برای این سریال شده است. این یک درام ابدی با یک حس خوب است که حال و هوایی قدیمی و نوستالژیک را با خود به همراه دارد.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا