سینما

بهترین درام های وارنر برادرز در دهه ۹۰ به ترتیب رتبه

۱۵ جک و بابی
بابی برادر کوچکتر قرار است در سال ۲۰۴۱ رئیس جمهور آمریکا شود، ولی داستان سریال بر روی سالهای نوجوانی این دو و زمانی که هیچ یک از آنها از این آینده مطلع نبودند، متمرکز است. جک و بابی روایتگر رابطه آنها با یکدیگر و مادرشان گریس است که یک استاد دانشگاه است.

۱۴ تارزان
اگرچه این سریال تنها در ۸ قسمت پخش شد ولی تأثیر آن را نمی توان نادیده گرفت. این سریال بر درونمایه ای جالب تمرکز کرده است و تارزان را در بطن زندگی مدرن در نیویورک نشان می دهد.
پس از ۲۰ سال که همه فکر می کردند تارزان مرده است، عموی میلیاردر تارزان او را در جنگل های آفریقا پیدا می کند. او برادرزاده خود را برمی گرداند و بر خلاف میل خود تارزان او را در خانه اش نگه می دارد تا زمانی که تارزان از آنجا فرار می کند. تارزان در خیابان های نیویورک آواره می شود و به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک می کند. در نهایت با کارآگاهی بنام جین پورتر آشنا می شود و در حل معماهای پرونده ها به او کمک می کند.

۱۳ اوروود
اوروود داستان دکتر اندی براون است که پس از مرگ همسرش به همراه خانواده اش از نیویورک به شهر کوچک خیالی به نام اوروود در کلورادر نقل مکان می کنند. این سریال از تمامی عناصر یک درام خوب برخوردار است و عنصر کمدی و خنده توانسته این عناصر را بخوبی در یک جا جمع کند. این سریال یک نمایش خانوادگی دلگرم کننده و یک سریال دبیرستانی ریزبین به حساب می آید.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا