1 آمازون
فلش باریکی که از A تا z کشیده شده است نشانگر این است که آمازون همه چیز ارائه می دهد. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد!

2 بسکین رابینز
در آن عدد 31 گنجانده شده است. شعار مدیران و صاحبان این شرکت این است که مشتریان آنها هر 31 روز هفته باید طعم جدید و مفرحی از بستنی را تجربه کنند.

3 فدکس
فلش باریکی بین دو حرف E و X در EX قرار دارد که به معنی speed (سرعت) می باشد.

4 نینتندو گیم کیوب
بخش بنفش لوگو نشانگر حرف G است و فضای منفی طرح حرف C را تشکیل داده است.

5 باغ وحش برانکس
فضای منفی بین پاهای زرافه ها دورنمای شهر نیویورک را تشکیل داده است.

6 پپسی
طراحی دوباره لوگو پپسی 1 میلیون دلار هزینه بدنبال داشت. این طرح به پانتنون (معبد الهه آتنا در آتن)، مونالیزا، هارمونی عددی هندو، میدان گرانشی زمین و سرعت نور اشاره دارد.

7 استارباکس
در سال 2011 سایرن (حوری دریایی) به شکلی متقارن تر طراحی شد تا زمینی تر، مهمان نوازتر و انسانی تر جلوه کند.

8 گوگل
در لوگو گوگل از رنگ های اصلی استفاده می شود (آبی، قرمز و زرد) غیر از حرف L که سبز است. طراح این لوگو روث کدار رنگ متفاوت حرف L را نشانگر دور زدن قانون از طرف گوگل می داند.

9 تویوتا
طراحان تویوتا سه بیضی همپوشان را نماد نزدیکی قلب مشتریان و سازندگان معرفی می کنند. یکی دیگر از نکات جالب طراحی وجود تمامی حروف TOYOTA در داخل این لوگو است.

10 مک دونالد
حرف M در این لوگو حرف اول مک دونالد است ولی روانشناس و مشاور طراحی لوییس چسکین شکل گرد این حرف را نماد سینه مادر می داند که سمبل تغذیه به حساب می آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *