بدون دسته بندی

نیروهای جنگ ستارگان: بخش سیاه چه قدرت هایی در اختیار یک سیث قرار می دهد

سرقت خاطرات
بر خلاف نیروهای دیگر سرقت علم و حافظه کسی به او صدمه فیزیکی نمی زند ولی این فرآیند وحشیانه اغلب اوقات صدمات روانی شدیدی در پی دارد. با توجه به میزان آسیبی که می تواند در پی داشته باشد، تنها بخش تاریک است که از آن استفاده می کند.
سیث ها از این قابلیت برای انتقال دانش هم می توانند استفاده کنند، مانند زمانی که دارث ریوان (ِDarth Revan) قابلیت صحبت به زبان گالکتیک بیسیک را به یکی از افراد داد تا بتواند با او مکالمه کند. دارث ویدر هم از این قابلیت استفاده کرده است تا در جریان جنگ ستاره مرگ دوم بدون اینکه لوک متوجه شود، بفهمد لیا دختر اوست.

انتقال آگاهی
انتقال جوهره و آگاهی شخصی به شخص یا موجود دیگر ماهیتی وحشیانه و متجاوزانه دارد. به همین دلیل است که بیشتر توسط سیث ها به اجرا گذاشته می شود. البته در موارد عادی هم یک میزبان می تواند هوشیاری خود را بطور کامل به موجودی دیگر منتقل کند و ذهن استفاده کننده و قربانی را به هم ارتباط دهد و از آنها مانند عروسکی خیمه شب بازی برای اجرای فرامین ارباب خود استفاده کنند.
استفاده مناسب از این قدرت می تواند به سیث هایی مانند ویتیت (Vitiate) این امکان را دهد تا ارتشی از خدمتگزاران را در اطراف خود جمع کنند و ضامن بقای “امپراطوری جاودانه” خود باشند.نکته منفی استفاده از این نیرو این است که بدشواری انجام می شود و اگر در جریان انتقال هوشیاری به جسم دیگر، میزبان در برابر آن مقاومت کند، و انتقال بصورت کامل انجام نگیرد، جسم اولی می میرد و روح فردی که انتقال در موردش انجام شده آواره می شود. در طول زمان سیث هایی مانند دارث سیدیس از انتقال جوهره به همراه کلون سازی استفاده می کردند تا فرد هدف جرأت مقاومت نداشته باشد و خطر آن به حداقل برسد.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا