بدون دسته بندی

نیروهای جنگ ستارگان: بخش سیاه چه قدرت هایی در اختیار یک سیث قرار می دهد


نگاه مرگبار
کانالیزه کردن انرژی منفی به جای استفاده بی هدف از آنها به سیث این قدرت را می دهد که تنها با نگاه کردن به فرد هدف به او آسیب برسانند و حتی منجر به مرگ اوشوند. در نتیجه این مگاه خیره جسم فرد مورد تهاجم از درون شروع به سوختن می کند گویی زیر یک ذره بین قرار گرفته است.
البته این قدرت دقت کافی ندارد و فردی که از آن استفاده می کند نمی تواند آن را در مورد هدفی خاص استفاده کند و انرژی فرد استفاده کننده را تخلیه می کند. استفاده استادانه از این قدرت خیلی بندرت اتفاق می افتد و بسیاری از سیث های شتاخته شده از این قدرت بصورت علنی استفاده نکرده اند و روایتی هم در این مورد در داستان ها وجود ندارد.


ایجاد فساد و تباهی در موجودات
علاوه بر قدرت های زیادی که از طرف تاریکی به سیث ها داده می شود تا به قربانیان خود آسیب برسانند، آنها همچنین می توانند با ایجاد خلل در اخلاق و اراده آنها، از آنها در مسیر مطامع خود استفاده کنند و از خدمات ناخواسته آنها بهره ببرند. سیث ها این کار را با افزایش توان آنها و همینطور مجبور کردن آنها به انجام می رسانند. چنانچه این قابلیت با علم کیمیاگری سیث ها ترکیب شود، موجودات خطرناکی خلق می شوند که سیث اسپاون (Sith Spawn) نامیده می شوند.
ناگا سادو (Naga Sadow) یکی از سیث هایی بود که گروهی از گونه های سیث اسپاون را از میان مردمان ماساسی ایجاد کرد که تنها در خدمت دستورات او بودند. شاید بدترین شکل از قدرت سیث اسپاون بتواند باعث رشد مکانیکی در هدف شود و آنها را به سایبورگ هایی بی عقل و اراده تبدیل کند.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا