بدون دسته بندی

نیروهای جنگ ستارگان: بخش سیاه چه قدرت هایی در اختیار یک سیث قرار می دهد

سیث ها تهدیدی جدی در کهکشان هایی هستند که جنگ ستارگان در آنها اتفاق می افتند. و بخش سیاه کهکشان توانایی هایی را در اختیار آنها قرار داده است تا قدرتمندتر شوند.
نزاع محوری جنگ های ستارگان همیشه بین بخش های روشن و تاریک کهکشان بوده و هست. در طرفی بخش نور قرار دارد که پر از امید است و عشق و در طرف دیگر پیروان سیاهی هستند که احساساتشان را در قالب تنفر و وحشت بروز می دهند، که نتیجه آن رویکردی مهاجم، مخرب و توأم با ابراز قدرت است.
قدرت هایی که در اینجا مطرح می شوند مواردی هستند که بارها شاهد اعمال شدن آنها از طرف سیث ها بوده اند.


قدرت خفه کردن
شاید یکی از راحت ترین راه هایی که یک سیث می تواند اعمال قدرت کند و قدرت خود را به رخ دیگران بکشد، قدرت خفه کردن باشد. در این روش همانطور که از اسمش پیداست رگ ها یا گردن قربانی به حدی فشرده می شود تا خفگی یا شکستگی حاصل شود.
اگرچه این قدرت اغلب اوقات از فاصله نزدیک و در یک فضای مسقف مانند اتاق یا تالار اعمال می شود ولی در مواردی هم دیده شده که سیث ها این عمل را از فواصل بسیار دور انجام داده اند. به عنوان مثال خفه شدن ادمیرال اوزل را در نظر بگیرید که در سفینه ای دیگر بود و در هنگام ایجاد ارتباط تصویری با سیث دچار خفگی شد. این نیرو شباهت های بسیاری با نیروی پرتاب دارد که از طرف جدای ها مورد استفاده قرار می گیرد. این شباهت باعث می شود که جدای ها هم قابلیت خفه کردن داشته باشند. ولی آن دسته از جدای هایی که به این قدرت دست یافته اند از استفاده از آن برای کنترل بخش سیاه استفاده می کنند. نمونه این مسئله آناکیم اسکای واکر بود که از آن نیرو در در جنگ کلون ها و در حالت دفاعی استفاده کرد.

1 2 3 4برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا