مقالات کمیک

نه، اسکارلت جوهانسون نباید در هر نقشی ظاهر شود

جوهانسون مناسب چه نقش هایی است؟
بازیگر ژاپنی رینکو کیکوچی (Rinko Kikuchi) را در نظر بگیرید که در فیلم حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim( به ایفای نقش پرداخت. چرا باید جوهانسون مناسب نقش یک فرد ژاپنی باشد؟ در فیلم های هالیوودی موقعیت های مناسب بسیاری برای افراد رنگین پوست وجود دارند. ولی این موقعیت های محدود از آنها دریغ می شود. البته باید بگوییم که کیکوچی لزوماً بهترین فرد برای ایفای آن نقش نیست.
جوهانسون در حال حاضر یک فوق ستاره است. او می توانست هر نقشی را که می خواست در هالیوود بازی کند (مخصوصاً پس از موفقیتی که در فیلم لوسی محصول سال ۲۰۱۴ به دست آورد). نقشی که مناسب او بود و نقش مثلاً یک فرد ژاپنی مستعد پیشرفت را از  او نگرفت. ولی می دانید که در نهایت چه کسی متوجه این موضوع شد؟ خود جوهانسو.
پس از اظهارات جنجالی اش خود در مصاحبه ای دیگر اینطور گفت: من متوجه شده ام که در صنعتی که در آن مشغول فعالیت هستم، کفه ترازو به سمت نژاد قفقازی، افراد غیر دوجنسی و سفیدپوست سنگینی می کند و به همه افراد مستعد شرایط مساوی برای پیشرفت تعلق نمی گیرد. من همواره از تفاوت ها دفاع خواهم کرد و طرفدار جوی خواهم بود که در آن موقعیت های مساوی برای همه افراد در نظر گرفته می شود.
برگهٔ قبلی 1 2 3 4
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا