مقالات کمیک

نقش نسخه اسنایدر لیگ عدالت در آینده فیلم های دی سی

نسخه اسنایدر از لیگ عدالت سؤالاتی را در مورد ادامه روند فیلم های دی سی ای یو در آینده مطرح می کند. این فیلم در کدوم جهان مشترک اتفاق می افتد؟با پخش نسخه اسنایدر از فیلم لیگ عدالت در شبکه اچ بی او مکس چه تأثیری را می توان از آن بر فیلم های دی سی توقع داشت؟ پس از ۲.۵ سال تلاش طرفداران برای پخش این فیلم بالاخره بطور رسمی اعلام شد که این فیلم در تاریخ ۲۰ ماه می سال ۲۰۲۱ بر روی پلتفورم اچ بی او مکس به نمایش درخواهد آمد. حتی با میزان اشتیاقی که اخبار به این موضوع تزریق کرده اند، اغراق نیست اگر بگوییم، این نسخه از فیلم یک ماهیت ناشناخته دارد.
آنچه مشخص است این فیلم تنها نمونه ای دیگر از نسخه پیشین فیلم نیست که توانسته راه خود را به سمت مخاطبان باز کند. سوپرمن ۲:رابرت رانرز کات یکی دیگر از نمونه های شناخته شده از این رویکرد است. ولی با توجه به میزان تغییرات سینمایی که در فیلم لیگ عدالت ایجاد شد، این سطح از درخواست و کمپین برای ارائه نسخه اولیه در مورد فیلمی بی نظیر و بی سابقه بوده است. آنچه زمانی بیهوده به نظر می رسید الان تحقق یافته و تأثیر آن را می توان تا مدت ها در دنیای سینما نظاره گر بود.
اینکه اسنایدر کات چه شکلی خواهد داشت هنوز مشخص نیست، اگرچه هنوز می توان این ادعا را کرد که بازنمایش هایی از این دست و در مقیاس لیگ عدالت که خیلی دیر درحال انجام است، روندی است که استودیوهای فیلمسازی در آینده با احتیاط به آن نگاه خواهند کرد. با این وجود تأثیر آنی این فیلم را می توان در چگونگی ارتباط آن با آینده فیلم های DCEU دیدکه یا در حال تولید هستند یا در آینده ای نزدیک بر روی صفحه نقره ای نقش خواهند بست. دراینجا به برخی از تأثیرات احتمالی اسنایدرز کات بر فیلم های در حال ساخت دی سی اشاره خواهیم کرد.

1 2 3 4 5 6 7 8برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا