مقالات کمیک

توضیحی بر مالتی ورس در اسپایدرمن: دور از خانه

مالتی ورس میستریو دروغی بیش نبود
واقعیت این است که هر آنچه میستریو در اسپایدرمن: دور از خانه در مورد مالتی ورس گفته دروغی بیش نیست. واقعیت مسئله این است که کوئنتین بک یکی از دانشمندان خوش شانسی بود که برای استارک اینداستریز کار می کرد و توانست تکنولوژی B.A.R.F. را به بار نشاند و از اینکه می دید تمام افتخارات این اکتشاف بزرگ به نام دیگران تمام شد افسرده و سرخورده شد. او به همراه تعداد دیگری از کارمندان ناراضی سعی کردند دروغ بزرگی را طرح ریزی کردند تا بوسیله آن به شهرتی که فکر می کردند حقشان است برسند. به کمک هم آنها با استفاده از پروژکتورهای هولوگرافیک و درون های مسلح توانستند توهم دیداری از تهاجم المنتال ها را شبیه سازی کنند و داستان دیوانه واری را مطرح کردند که حضور میستریو در صحنه را موجه جلوه می داد.
این دروغ بی نقصی بود نه کمتر. چون در آن میستریو حتی ادعا نکرد که دانشمند است. در نتیجه، او می تواند از پاسخ دادن به هر سؤال پیچیده ای شانه خالی کند. مثلاً در مورد خاستگاه المنتال ها یا اینکه مثلاً چگونه توانسته از بعدی به بعد دیگر سفر کند. او تنها ادعا می کند که متحدان او که به مسائل تکنولوژیک وارد هستند به او در این راه کمک کرده اند. میستریو از اینکه می دید اسپایدرمن این حقه را باور کرده است خوشحال تر شد. حتی اسپایدرمن نسبت به این داستان تقلبی علاقه نشان داد و در مورد کاربردهای جهان شناختی مالتی ورس با او به بحث پرداخت.
در نتیجه باید گفت هر آنچه میستریو در مورد وجو زمین های موازی ۸۳۳ و زمین ۶۱۶ که MCU در آن قرار دارد، همچنین تأثیر بشکن دروغی بیش نبوده است. با این وجود این به آن معنی نیست که مالتی ورس وجود ندارد.
برگهٔ قبلی 1 2 3 4برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا