مقالات کمیک

تسک مستر کیست؟ نگاهی به خاستگاه ها و قدرت های شرور بلک ویدو

توضیح قابلیت های تسک مستر

تسک مستر دارای قابلیت کپی کردن تمامی کارهایی است که در شخصی دیگر می بیند. او این کار را “واکنش های فوتوگرافیک” می نامد. او همچنین دارای حافظه فوتوگرافیک هم هست که به او این امکان را می دهد که خیلی راحت تمامی افعالی را که می بیند به خطر بیاورد. با تماشای ویدئوهایی که از ابرقهرمان ها و ابرشرورهای دیگر ضبط شده است، می تواند حرکات و تکنیک های آنها را بصورت خودآموز فرابگیرد و در بسیاری از زمینه ها نکات بسیاری را بیاموزد. او همچنین توانسته به میزان محدود فراسرعت را در خود تقویت کند. به این ترتیب می تواند حرکات مختلف را با سرعت خیلی بیشتری کپی کند. این عمل انرژی خیلی زیادی از او مصرف می کند، به همین دلیل تسک مستر تنها می تواند به مدتی خیلی محدود از آن استفاده کند.
بخاطر مهارت او در کپی کردن و پرداختن به مهارت های جدید او قابلیت هایی را آموخته که بی نظیر است. او حرکات آکروباتیکی را که اسپایدرمن و دیردل انجام می دهند یاد گرفته. همینطور قابلیت رهگیری که هاک آی و پانیشر در آن تبحر دارند. او مهارت های هنرهای رزمی آیرون فیست و شنگ چی را آموخته. او همچنین می تواند مانند کاپیتان آمریکا سپر خود را طوری پرت کند که پس از برخورد با چند هدف پیش خود او برگردد. مطالعاتش از او یک متخصص در امورد تاکتیکی ساخته است و با دقت بسیار زیاد می تواند کارهایی را که یک رقیب در میدان مبارزه می تواند انجام دهد پیش بینی کند. او همچنین می تواند صدای هر کسی را به دقت تقلید کند. او می تواند حرکات بدن و طرز ایستادن کسانی را که هم سایز او هستند شبیه سازی کند.
همه این قابلیت ها به اضافه بدن بسیار قوی او که تحت تأثیر سرم نازی ها شکل گرفته است از او حریفی تمام عیار برای رقبا ساخته است به شکلی که اسپایدرمن در مورد او گفته: مبارزه با تسک مستر مانند مبارزه همزمان با تمامی انتقام جویان در آن واحد است. او در طول سالیان چندین مهارت منحصر بفرد را در خود تقویت کرده است. تنها کسی که در مواجهه تن به تن توانسته او را شکست دهد ددپول است که تکنیک های مورد استفاده اش بقدری فاقد نظم و الگو بود که تسک مستر قادر به تقلی آنها نبود.
همین موضوع سبب ساز بزرگترین نقطه ضعف تسک مستر است. تفاوت بسیاری در استفاده از فنن هنرهای رزمی و تنها تقلید آنها وجود دارد. او تنها می تواند حرکت را ضبط و دوباره اجرا کند. او قادر نیست از تخیل و چیره دستی خود برای اضافه کردن به آن فنون در موقعیت استفاده کند. او فاقد خلاقیت است و اگرچه می تواند حرکات منحصربفرد صدها فرد را تقلید کند، ولی در مواجهه با شرایط غیرمنتظره و حریفی جدید غافلگیر می شود.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا