سینما

بهترین درام های وارنر برادرز در دهه ۹۰ به ترتیب رتبه

۱۲ آنجل
سریال فرشته یک اسپین آف از سریال کلاسیک و کالت “بافی خون آشام کش” (Buffy the Vampire Slayer) است. داستان سختی های زندگی آنجل را ترسیم می کند که پس از قطع ارتباط او با بافی و انتقالش به لس آنجلس شکل می گیرد. ولی ارتباط از دست رفته بدترین اتفاقی نیست که آنجل قرار است با آن روبرو شود…روح انسانی خون آشام از طریق یک طلسم رومانیایی و به عنوان مجازات قتل یکی از همنوعانشان به خون آشام برمی گردد. این روح او را با حس گناه شدیدی شکنجه می دهد. در نهایت، آنجل به یک کارآگاه تبدیل می شود تا به بقیه انسان ها کمک کند. او همزمان با نبرد با شیاطین خارج از خود با شیاطین درون خود هم روبرو می شود.

۱۱ آسمان هفتم
این سریال آنطوری که باید مورد توجه مخاطبان نبوده و امتیاز خوبی به آن داده نشده است. داستان این سریال روایتگر زندگی خانواده کمدن است که در شهر خیالی گلنواک در کالیفرنا زندگی می کنند. کشیش کلیسا اریک کمدن و همسرش انی کمدن سرپرستی ۷ کودک را برعهده دارند و این سریال روابط خانوادگی این نه نفر و رشد کودکان در این فرآیند را نشان می دهد.

۱۰ روزول
رزول یک داستان درام عاشقانه پارانرمال است که در آن لیز پارکر شخصیت اصلی است که در شهر خیالی روزول در نیومکزیکو زندگی می کند. این شهر محل رویدادهای عجیب مربوط به بشقاب پرنده ها و موجودات بیگانه فضایی است. در این سریال شاهد برخی ارجاعات بهه موجودات بیگانه فضایی هستیم.
والدین لیز صاحب کافی شاپ کرش داون کفی هستند که لیز در آن به عنوان گارسون کار می کند. یک روز در رستوران نزاعی درمی گیرد و لیز مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. شخصیتی بنام مکس وارد می شود که دارای قدرت های فرازمینی است و به کمک آن قدرت جراحت های او را درمان می کند. در ادامه داستان لیز متوجه هویت اصلی او می شود. مثلث عشقی، تنش و وحشت از کشف اسرار توسط مقامات از جمله مواردی هستند که در این سریال به فراوانی یافت می شوند.

۹ فلیسیتی
داستان این سریال حول شخصیت فلیسیتی می چرخد که در دانشگاه خیالی نیویورک مشغول به تحصیل است. در این سریال شاهد یک عشق مثلثی بودیم که زمینه ساز یک فرهنگ پاپ شد که در آن طرفداران به دو گروه “تیم بن” و “تیم نوئل” تقسیم می شدند.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4 5برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا