مقالات کمیک

تسک مستر کیست؟ نگاهی به خاستگاه ها و قدرت های شرور بلک ویدو

تسک مستر ممکن است نقش شرور اصلی فیلم یلک ویدو باشد که بزودی با بازی اسکارلت جوهانسون اکران خواهد شد. این باور بسیاری از طرفداران کتاب های کمیک است که بعد از به نمایش درآمدن تصاویری مربوط به هیبتی زره پوش با کلاه خودی سفید در حال راندن تانکی در میان خیابان های بوداپست مطرح شد.
در مورد فیلم بلک ویدو همانقدر اسرار زیاد است که در مورد حضور تسک مستر در کمیک های این شخصیت وجود داشت و هویت اصلی این شخصیت را تا سه دهه فاش نکرده بود. در مورد فیلمی شخصی در مورد شخصیت زن اصلی انتقام جویان که از بدو تأسیس هسته اصلی این گروه بوده است اطلاعات بسیار اندکی وجود دارد. حتی اطلاعات کمی هم که ارائه شده است در اکثر مواقع مورد تأیید مارول استودیوز نبوده است. در اصل هنوز اکران این فیلم و تاریخ آن بطور رسمی اعلام نشده است و وجود آن تنها محدود به چند تصویر و فیلمی است که اسکارلت جوهانسون موسرخ در آن به چسم می خورد.
اگرچه نقش تسک مستر در این فیلم مشخص نیست و در مورد حضورش نمی توان با اطمینان سخن گفت، ولی یک رقیب جدی برای ناتاشا رومانوف در این فیلم می تواند باشد. هر دو شخصیت در چندین مأموریت سری به عنوان مأموران مخفی و مزدور شرکت داشته اند و اعتبار تسک مستر به حدی است که شکست آن توسط رومانوف می تواند به تثبیت جایگاه ذومانوف در بین افراد اصلیقدرتمندترین قهرمانان زمین کمک کند. در اینجا تمامی نکات لازم برای شناختن خاستگاه این شخصیت و قدرت های این شخصیت را که امکان حضورش در فیلم بلک ویدو بسیار زیاد است با همدیگر مرور می کنیم.

1 2 3 4 5برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا